BuncitituSeksi.blogspot.com

wahai cintaku

mencari sesuatu
tidak kutemu....
aku tidak mengerti apa yang aku kejar

ingin aku mencari rahmat dan cintaMu
tetapi hati ku ini telah terpaut pada seorang insan
yang merubah sifat ku
perilaku ku dri yg kurang sempurna kepada yg lebih baik
dan seandainya terjalin hubungn
adakah akn terjamin hubungan itu 
ternyata,aku masih mentah untuk mengejar cinta sesama insan
kerana banyak liku yg perlu aku tempuhi
dan memerlukan kedewasaan dalam dri

kini aku telah berazam
menyimpan cintaku didalam diriku
dan menyemarakkan semangatku mencari nur dan petunjukMu
biarlah Allah yg mengatur segala bgi ku
aku akn akur segala yg telah ditentukan takdir
aku akn mengejar cintaMu ya Allah
aku yakin cintaMu ya Allah
tiada tolok banding keindahanya

ya Allah...kau berikanlah aku semangat dalam mencari rahmatMu
jgn kau gelapkan hatiku
jgn kau jauhkan cintaMu dariku
sesungguhnya aku lemah
mengharapkan perkara yg baik dri Mu
jangan juga kau buat dri ku hancur
kerna cinta
serta rahmati lah dri ku serta rakan-rakan ku
supaya dpt diberikan jodoh yg indah dan sempurna
dalam menggapai cintaMu

entry ini untuk di baca bukan di copy